И сега по-интересната част от поста 😉 - подглавници за задната седалка ... така и така всичко си имаше та ми попаднаха овлегалките и само ги набучих 😉 и колата изцяло промени визията си..... поне отвътре 😉
Нека започнем отзад напред 😉
От доста време исках да имам безконтактно на колата си за да видя ще се опралили липсата на мощност над 3000об/мин.... правих доста опитиза търсене на такова делто за 412 или 331 ,но или удрях на камък или получавах отговор да имаме(ще внесем) ,но сумата беше 150 - 250 в зависимост дали е цял комплект с комутатор итн ... тия цени крайно не ме устройваха поради скромният ми бюджет. За сметка на това силното ми желание роди това:
Безконтактно делко за москвич ....и сега за рецептата
Нужни продукти - делко от 331 мотор и безконтактно делко от Гоуфче-бегачка 1.6 ( бегачката в кръга на шегата)
на снимката безмилостно зарчленявам бошовото делко.... с помощта на невинна ножовка (щифта на кололото меможах да го избия много беше спекъл...
Първоначалната ми идея беше да взема всичко от Боша и да ползвам само опашката на москвичовото , но след кото извадих карантиите установих ,че москвичовото се върти надясно, а голфовото наляво (както при 2101 и 210😎
Ето и сърцето на Боша - е после разврах ,че на тая снимка освен сърчето има и маса други ненужни органи §)
Тук се вижда разликата в осите на бош и на москвичовото - пада едната "пишка" от боша и стават почти взаимозаменяеми
Това е небходимото за да стане москвичовото делко безконтактно - горната осичка на регулатора , същинския датчик на хол (риид ампулката) и металното колелце с отворите ...
Малко доработка на датчика за да улесня монтажа му
Тук монтирах повечето неща за проба и резнах леко за да монтирам и буксата - И стана доста заводски 😉 направо красиво....
Ето и резултата вече сглобен
След 12 часа упорит труд съм вече със здраво шофиорско дъно и нов ляв праг 😉 много съм доволен от резултата ... като за начинаещ е верно заварките ми в началото ставаха напълно ужасни ,но накрая кванах цаката и зеха да се получават по-търпими ... само ме е яд за едно хубаво всичко мажех с боди ,а под нето грунд с алуминиеви частици ама бунак намазах и прага отвън с азвалт и става грозно ,,,,, но нищо де сега поне е защитено от камъчета §) eто малко снимки §)
След завръщането ми от събора в София ( пътя леко ми се удължи та за 3 дни станаха малко повече от 1600км ) реших нанйнакрая да подменя повредения (с луфт) преден ляв лагер - като купих колата предна лава гума имаше цепнатина 20 см в протектора и се беше изшкембила във всички посоки ..... и кой знае колко време е карана така - и 300 км смятам ,че биха съсипали и лагера и накрайнищите .....волана ми шаваше дотакава степен че над 50 се превръщаше в ужасно силна вибрация ... но това са само лоши спомени 😉 откакто карам съм си с новите гумета 😉 а сега и лагерите са ок 😉 .... лошото е че прехвалените от мен шарнири на Master sport с гаранция 80 000 км изкараха само 8 000 и се разтропаха ... следва проба с АС метал ,но засега ще е с Fenox поради финансови причини ... моля се да изкарат 1000 км и после да се поопарича и да мога да зема металските и отново да имам надежда ...
А ето и няколко снимки на един бъдещ проект ...
На 1ва пробно боя - нали си купих пистолет и да помажа...
Малко 18+
И пак ...с загрозяването 😉( I try to make it diferent but i give the hood and headlights glases to other bulgarian fen 😀
Eто, който се интересува за откъде алекотата пускат вода в купето ... след като се разглоби става лесно за ремонт
Eто е клипче с "Пикалките" на фаровете (clip with headlights cleaner)
https://tinypic.com/player.php?v=2vcyquh&s=7